sobota, 9 listopada 2013

Steampunk Candy! / Steampunk Giveaway!

Bardzo mi się spodobało dzielenie się skarbami, pora więc na drugie candy, tym razem zupełnie bez okazji. :) Po delikatnym kremowym shabby chic przyszła pora na coś ostrzejszego - candy w stylu steampunk.

I really took to sharing my treasures, so here I come with my second giveaway, this time - there's no obvious occassion. :) After the subtle creamy shabby chic, the time has come for something more edgy - a steampunk giveaway.


W zestawie znajdują się:

- 4 metaliczne papiery z fakturą (ok.15x21cm każdy)
- 2 stare lampy
- 2 przerdzewiałe klucze
- 3 wskazówki zegarowe
- 4 mechanizmy zegarowe
- 12 kół zębatych różnych wielkości
- 20 sztuk różnych małych elementów: przekładek, nakrętek, uszek, sprężynek, gwoździków

The set consists of:

- 4 metallic textured papers (ca 15x21cm each)
- 2 old lamps
- 2 rusty keys
- 3 clock hands
- 4 clockwork mechanisms
- 12 cogs of different sizes
- 20 various small items: nuts, screws, spacers, springs, crowns


Kilka zbliżeń:
Some close-ups:


Aby wziąć udział w candy:

1. Bądź/Zostań obserwatorką/obserwatorem mojego bloga.
2. Zamieść info o tym candy (banerek + link zwrotny do tego posta) u siebie na blogu (w poście i/lub na pasku bocznym). 
3. Zgłoś się za pomocą inlinkz (na samym dole) - podaj link do swojego bloga.

Candy rozpoczyna się 9.11 i trwa do 30.11. Wyniki pojawią się w ciągu kilku dni po zakończeniu. Darmowa wysyłka wygranych przydasi jest możliwa w obrębie Europy. 

To participate in the giveaway:

1. Follow this blog.
2. Put information about the giveaway (the banner + a return link to this post) on your blog (in s separate post or/and on the side bar).  
3. Enter with the inlinkz tool (below) - add the link to your blog.

The giveaway starts on 9.11 and will last till 30.11. The results will appear within a few days after the closing date. Free shipping is available for European entrants. 

Mam nadzieję, że i ten zestaw znajdzie swoich miłośników i zapraszam do steampunkowej zabawy. :)
I hope this set will find its fans as well. Join in the steampunk fun! :)


17 komentarzy:

  1. meeeeee, pierwsi nie wygrywaja, a co tam, zabawa to zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jestem on top obserwuję jako marta jung baner na http://siljia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosh, such a beautiful candy, Meresanth!

    Whoever gets this is in for a treat! Thank you so much for the chance to win these goodies!

    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała nagroda, ależ mi ślinka na nią cieknie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jakie cuda ;) i mnie nie może tu zabraknąć :) baner na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda.W sam raz dla mnie, dlatego nieśmiało ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagroda jest świetna!!! Obserwuję bloga jako rocktechnika, chyba tak się to wyświetla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, jaka fantastyczna nagroda, genialne..Ustawiam sie w kolejce, licze na szczescie.SUPER
    Banerek u mnie na blogu
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W ostatnim Twoim candy mi się nie poszczęściło, więc może teraz. Świetne gadżety.
    Akurat dziś się zastanawiałam, jakie miałoby być klejne LO, gdybym tworząc go miała inspirować się moją ulubioną muzyką. A lubię ciężką i mocną muzę, więc jak zobaczyłam proponowane przydaśki to uznałam "tak, to jest to! To by się znalazło na scrapie". Trzymam więc za siebie kciuki, a Ciebie pozdrawiam i dziękuję za kolejne przyjemności, które nam serwujesz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne "graty" :) Ustawiam się w kolejce oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fajne i oryginalne candy:) Takie przydasie są bardzo cenne:)
    Chętnie przyłączę się do zabawy . Banerek wisi już u mnie na blogu:)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś,oczywiscie ,że po takie starocie stanę w najdłuższej kolejce! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. I Ja szybko staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :) Banerek już wisi, a obserwuję od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://cudaodreki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężko przejść obojętnie :-) super nagroda - staję i ja!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń