niedziela, 12 maja 2013

Notes z 1. arkusza 12x12

Jestem znów ostatnio w humorze na albumy i notesy, postanowiłam więc zrobić notes z tagami z jednego arkusza papieru 12x12 - 'Sleepless' z kolekcji Dreamer 7 Dots Studio.  Papier świetnie się do tego rodzaju albumu właśnie nadawał, jako że jedna strona, ta o wyrazistej kolorystyce, wylądowała na okładkach, zaś druga - o kolorystyce lżejszej - tworzy wnętrze notesu.

I'm in a mood for albums and notebooks again, so I decided to make a notebook with tags using one 12x12 paper sheet - 'Sleepless' from the Dreamer collection by 7 Dots Studio. This paper sheet was great for that because one side, the more vivid one, made great covers and the other side, softer, went inside the notebook.


Trzy odcienie zieleni zapewniły Distress Inks - Pine Needles świetnie zgrały się z kolorystyką papieru, potraktowałam więc tym kolorem wszystkie zewnętrzne krawędzie, a wewnątrz każdej strony użyłam maski 'plaster miodu' i trzech kolorów tuszy - Pine Needles, Crushed Olive i Shabby Shutters.

I used three different shades of green Distress Inks - Pine Needles worked great with this paper, so I used it to ink up all the outside edges, and on each page I used a honeycomb stencil with Pine Needles, Crushed Olive and Shabby Shutters.



Swoimi ulubionymi starymi stemplami  stworzyłam napis na okłądkę, potuszowałam też zielonościami kawałki tekturki pasującej do maski.

For the front cover, I used my favourite old alphabet stamps and pieces of cardboard elements coordinating with the stencil, inked up with the same three greens.



Tagi stworzyłam ze ścinków papierów z kolekcji Dreamer, dorzucając jeszcze 'Women's Talk' z Domestic Goddess.

I created the tags with leftover paper from the Dreamer collection and pieces of 'Women's Talk' from the Domestic Goddess collection.



 












6 komentarzy:

  1. Piękny notes...bardzo pomysłowy i w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam chyba od jakiegoś czasu fazę na zieloności. :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny! Świetnie, że opisałaś jak go tworzyłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ostatnio mnie jakoś wzięło na dokumentowanie procesu tworzenia. :)

      Usuń
  3. Wow rewelacyjny pomysl i jeszcze ardziej rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I w dodatku dość to proste w wykonaniu, jeśli się nie przejmować ewentualnymi omsknięciami w obliczeniach i cięciu/gięciu. :)

      Usuń