poniedziałek, 13 maja 2013

Kartka 'Freedom' z ptakami

W weekend majowy skusiłam się na promocyjne zakupy w ScrapCafe i zaszalałam z Distressami... aż wstyd się przyznać jak bardzo zaszalałam, bo za bardzo. :) Ale nigdy nie widziałam tak tanich Distressów, a żyje się tylko raz i teraz w końcu mam z czego wybierać!


Niesamowite w tych tuszach jest to, że każdy odcień dobrze komponuje się z niemal każdym innym. Na ptasie wyzwanie w ScrapCafe właśnie wybrałam Peacock Feathers, Squeezed Lemonade i Seedless Preserves. Najpierw powstało tło.


Na tle 'nastemplowałam' koła przy pomocy zakrętki od kleju i rolki po papierowych ręcznikach. :)


Po kartce fruwają jaskółki zrobione stemplem Primy z kolekcji Divine.


A tu skończona kartka, którą zgłaszam na wyzwanie P jak Ptaki w ScrapCafe.















4 komentarze:

  1. no pokaźna kolekcja :))) ja też jestem fanką Distressów - i też jakiś czas temu pozwoliłam sobie na zakup nowych kolorów (chyba z 9) - ale nie żałuję - bo bardzo fajnie się je używa, a kolory mają piękne... kolorowego tuszowania życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie jestem sama w tym szaleństwie. :) tak sobie teraz pomyślałam, że w moich przypadku to już chyba uzależnienie, bo nie pamiętam ostatniego razu kiedy zrobiłam jakąś pracę, w której w ogóle nie użyłam Distressów - nawet do potuszowania brzegów. :)))

      Usuń
  2. Cudna kolorowa kolekcja!!! I pięknie wykorzystałaś nowe nabytki :) Dziękuję za udział w zabawie Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z tej kolekcji bardzo zadowolona, już dawno nie zdarzyło mi się klaskać w ręce z radości, a jak przyszła przesyłka z Distressami, podskakiwałam i klaskałam jak szalona. :)

      Usuń