niedziela, 21 kwietnia 2013

Wiosenna stopklatka / A spring snapshot

W związku z nadchodzącą powoli wiosną i zainspirowana licznymi tematycznymi wyzwaniami - stworzyłam zielono-kwiatowo-motyli layout. LO jest bez-zdjęciowe, ale w zamian za to samo całe robi za zdjęcie, ma być czymś w rodzaju 'wiosennej stopklatki'.

Inspired by the slowly approaching spring and the many spring-themed challenges, I created a green-flowery-butterfly-ish layout. I wanted not to include a photo, but instead I wanted to make it a kind of an imaginary photo in itself - something like a 'spring snapshot'.

Żeby stworzyć tło, na blado-zielonym kartonie użyłam maski z kleksami i stempla-liścia - w ruch poszły Distress Inks: Old Paper, Peeled Paint i Crushed Olive.

To create the background, I used an ordinary light-green piece of cardstock and used a blots stencil and a leaf stamp together with Distress Inks: Old Paper, Peeled Paint and Crushed Olive.


Potem, żeby otrzymać efekt 'stopklatki', użyłam na brzegach maski-'kliszy' i tuszu Vintage Photo.

Then, to get the 'snapshot effect', I used a 'film roll' stencil and Vintage Photo ink.


Efekt wyglądał tak: / The result was:


Chciałam przy okazji pobawić się w kolorowanie pasty modelującej, więc odrobinę Ayeeda Medium zmieszałam z zieloną farbą akrylową.

I also wanted to play around colouring my modeling paste, so I mixed a little bit of the Ayeeda Medium with green acrylic paint.


Ponieważ dodałam mało farby, wyszło mi z tego coś dosyć ciekawie miętowego...

I used a small amount of paint and ended up getting an interesting kind of mint green...


No a potem było już szaleństwo dekorowania - kwiatki zakręciłam własnoręcznie z papierów Papermanii i potuszowałam, papierowe motyle wycięłam z zestawu papierów Olde Curiosity Shoppe Graphic 45, do tego jeszcze dołożyłam ciemnozieloną dekoracyjną taśmę pozostałą po prezencie, który kiedyś od kogoś dostałam, motylowe naklejki, filcowe listki i trochę zawijasów z zielonego drutu. 

Then, the madness of embellishment started - I made the flowers myself from Papermania papers and inked them up, I fussy cut some Graphic 45's Olde Curiosity Shoppe butterflies, added pieces of a dark green decorative ribbon, some buttefly stickers, felt leaves and some green wire swirls.

Pracę zgłaszam na wyzwania / This is my entry for:













9 komentarzy:

  1. Kawał dobrej roboty. Trochę to chyba Ci czasu zajęło. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że pokazałaś krok po kroku jak ta praca powstawała :) Piękny efekt końcowy! Dziękuję za udział w zabawie 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Gorgeous work! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp and Show this week! - Ashli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizyty i kometarze. :)
    Thank you for visiting and leaving a comment. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) I cenne rady :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca. I miło podpatrzeć kroki w jej tworzeniu. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  7. To liściowe tło jest ciekawe i niebanalne. Brawa za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Strasznie dużo frajdy miałam z tworzenia go. :)

      Usuń