niedziela, 14 kwietnia 2013

LO: 100% Korfu

Wyciągnęłam z przysłowiowej szuflady resztki zdjęć z ostatnich wakacji na Korfu. Nigdzie indziej nie zrobiłam chyba tylu zdjęć co na starym mieście w samym mieście Korfu i jedną z tych uliczek właśnie znalazłam w szufladzie. Kremowo-łososiowo-niebieska, zgrała mi się pięknie z pachnącymi nowością jeszcze papierami 100% by Piątek Trzynastego. W zestawie jest sporo fajnych dodatków, a tagowe alfabety są naprawdę świetne. Pobawiłam się przy okazji tego LO po raz pierwszy w robienie własnych kwiatów - i całkiem mi się podoba efekt. Do tego tekturkowe listki z Crafty Moly. No i maska z serii Idea-ology, bardzo udana... :)

I dipped into the proverbial drawer for some leftover photos from our last holiday on the Corfu island. Nowhere else did I take so many photos as in the Corfu old town and it was one of those little streets that I found left in my drawer. Creamy, salmon-pink and blueish, it matched my brand new 100% paper set by Piątek Trzynastego. The set includes lots of cool extra elements, and the tag alphabets are just fantastic. I also played around making my own flowers for the first time with this layout - and I must say I quite like the effect. I also used some Crafty Moly chipboard pieces. And my new Idea-ology mask, a great purchase indeed. :)

LO zgłaszam na wyzwanie 'scrap z kwiatami' w scrapki-wyzwaniowo.
This is an entry for the 'layout with flowers' challenge at scrapki-wyzwaniowo.




















2 komentarze:

  1. Fantastyczny klimat! Piękne kolory i piękne miejsce - nie dziwię się więc, że masz dużo zdjęć stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, klimat to miejsce ma niesamowity. No a szyld z nożyczkami obfotografowałam chyba z każdej strony... :)

      Usuń