sobota, 22 lutego 2014

Wspólne scrapowanie: Shadowbox / Scrapping together: Shadowbox

Wczoraj w ilości trzech usiadłyśmy do krzywdzenia książek celem stworzenia z nich shadowboxów.
Yesterday three of us sat down to hurt some books with the intention of creating shadowboxes.



Kat postanowiła upaćkać się w Ince Gold. 
Kat decided to get messy with Inka Gold.





Umbrella bawiła się pięknymi elementami zegarowymi.
Umbrella played with beautiful clockwork elements.

 




A ja - trochę jak nie ja - chwyciłam za kolory.
And I - which is a bit unlike me - grabbed on to some colours.




Dzięki dziewczyny, tego mi było trzeba! :)



7 komentarzy:

  1. Looks like you had a wonderful time and the shadow boxes look absolutely brilliant! All of them!
    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty wspólnego działania są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było cudnie! Pomysłów tyle,że obdzieliłby nimi całą klasę:)
    Wspólne scrapowanie ma same zalety-wymiana doświadczeń i pomysłów.I materiałów.Jedna wielka burza mózgów.Stale zachodzę w głowę,jakim cudem nasze prace tak bardzo różnią się od siebie.Niebywałe.
    Dzięki,dużo się nauczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna zabawa, zazdroszczę :) sama chcę się wziąć za jakąś książkę, ale jeszcze nie miałam odwagi :) fantastyczne prace Wam wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! wpadłam i co widzę? popyt na łyżki ostatnio wzrósł ;) też lubię "krzywdzić" książki, choć wolę myśleć, że daję im drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nie mogłam być - a prace wyszły Wam fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń