wtorek, 25 lutego 2014

Pierwszy mój taki wideo tutorial / My first video tutorial of this kind

Nigdy wcześniej nie craftowałam przed kamerą - robienie tego tutorialu było więc naprawdę dziwnym przeżyciem. Ale oto jest - pierwszy tutorial pod szyldem sklepu. Sięgnęłam po mini-książeczki, które robiłam już ileś razy do shadowboxów. Teraz powstała jeszcze szufladka na nie ze starego pudełka po długich zapałkach. :)

Never before have I crafted in front of the camera - making this tutorial was a really weird experience indeed. But here it is - the first store-labelled retro tutorial. I got round to making mini-books again, made these a couple of times before, especially for shadowboxes. Now I made some of them a proper home by altering a big old match box. :)






7 komentarzy:

  1. Widziałam wczoraj filmik :) Książeczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam do ciecia skalpel i metalową linijkę :) Filmik super, właśnie mi brakowało pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tralalala...Wczoraj obejrzałam tutek,dziś zrobiłam książeczki :) Fajna zabawa .Zyskałam świetne ozdoby do scrapków.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że się podobają! :)

    Skalpelem niestety zupełnie się nie potrafię posługiwać, wielokrotnie podchodziłam do tematu, ale chyba ktoś mi musi pokazać jak mam to to trzymać i jak mocno, pod jakim kątem naciskać żeby cięło porządnie, bo do tej pory zaliczałam porażkę za porażką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Świetnie tłumaczysz!! No a sam pomysł powala ;-)
    Na pewno wezmę się za zrobienie takiej książeczki!!

    OdpowiedzUsuń