sobota, 30 marca 2013

Watson robi za ramkę

Na 60. rocznicę ślubu dziadków przygotowałam dla nich kartko-ramkę ze ślubnym zdjęciem, które znalazłam leżące razem z moimi i mojej mamy zdjęciami z dzieciństwa. Stwierdziłam, że My Dear Watson świetnie zrobi za oprawę i się nie pomyliłam. :) Co więcej, szukając sposobu na to, żeby zdjęcie można było wsuwać i wysuwać z ramki odkryłam, że z Watsonem świetnie komponują się kwiaty Primy z kolekcji Engraver - jeden taki kwiat wylądował więc na ramce. Fajnie to wszystko, moim zdaniem, razem zagrało.

For my grandparents' 60th wedding anniversary I made a frame-card with a wedding photo of theirs which I had found stashed together my my and my mum's childhood photos. I thought My Dear Watson would work great with the photo and I wasn't mistaken. :) What's more, looking for a way to make the photo extractable from the frame I discovered that the new Prima flowers from the Engraver collection coordinate really well with Watson. I like how it all turned out. 



Ponieważ chciałam, żeby była to kartko-ramka, w której mogłabym zawrzeć też życzenia, pod zdjęciem ukryłam jeden z tagów z Watsona, na którego odwrocie znalazły się życzenia.

I wanted the frame to be also a kind of card where I can put a note, so behind the photo I hid one of the tags from the Watson collection and wrote my wishes on the back.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz