środa, 22 lipca 2015

Albumowe LO / An album layout

Czy wspominałam już kiedyś, że LO nie jest jedną z moich ulubionych twórczych form? Pewnie wielokrotnie. Ale tym razem zainspirował mnie papier Bo Bunny i to, że od bardzo dawna na 'oprawę' czekały zdjęcia z wycieczki do Pragi. Jakoś nie miałam na nie albumowego pomysłu, stworzyłam więc layout z kopertą, w której umieściłam zdjęcia. Zdjęcie, które wylądowało na wierzchu to fotka zrobiona w sklepie zegarmistrzowskim, który był po prostu vintage'owym rajem. :)

Have I mentioned that layouts are not one of my favourite craft forms? Multiple times probably. But this time I got inspired by this Bo Bunny paper and the fact that I had a stack of photos from Prague lying around for ages, waiting to be taken care of. Somehow I couldn't come up with an idea for an album for these photos, so I made a layout with an envelope where the photos found their home. The one that ended up in the layout is a shot taken at a watchmaker's, which was simply a vintage paradise. :) 






1 komentarz: